Jag blir så otroligt glad av era fina ord!

Har inte varit ute alls på hela dagen.. ja, förutm då jag gick några meter ut och in i bilen! jag blir alldeles hängig och trött av att inte få frisk luft. ikväll har jag bara inte orkat för att det är mulet och regnigt. imorgon måste jag ut! skäms lite över hur lat jag har varit ikväll, men även jag måste väl få vara det ibland? hihi..

Dethär ska ni läsa!
Har under kvällen fått in flera fina kommentarer av er, och det tackar jag för! otroligt kul att ni kommenterar :) fortsätt så! här har ni ännu lite nya bilder som ni gärna får ge er åsikt om. alltid lika spännande att läsa igenom allt ni skrivit!

• Som ni kanske ser så har jag bytt header-bild, ville variera lite! säg gärna vad ni tycker.
• Nu ska jag påbörja en liten uppgift jag fick ikväll. det är minsann spännande att vara med i ett bloggteam!
Till er fotobloggare vill jag bara säga att ni inte ska glömma tävlingen om presentkortet till nelly.com! delta nu

nikon d90 / sigma 150mm (macro) / iso 200 / f5 / redigering i pse 9

Kommentarer
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

Kan inget annat än att hålla med dig, att vara med i ett bloggteam är minsann spännande :)

2011-04-12 @ 18:34:27 / URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: Michaela Fagerudd - Finlandssvensk Fotograf

gillar bild 2 linda, fint jobbat :)

2011-04-12 @ 23:19:29 / URL: http://michaelaf.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: