Vårbilder #3 / hemligt projekt

Jag måste bara få säga att åååh vad skönt det ska vara att ha en ledig dag imorgon. få göra vad jag vill och inte behöva stiga upp tidigt! jag har faktist undrat på om jag jobbat för mycket? fast jag jobbar normalt som precis vem som helst? jag vet inte om jag bara inbillar mig kanske.. men, det är faktist tungt för mig att stiga upp kl 6 på morgonen!

Nu ska jag börja på med ett litet hemligt projekt som jag länge velat göra! självklart berättar och visar jag er sen när allt är klart men ni får gärna gissa er fram vad det kan vara ;) jag kan ge er en liten ledtråd: text.. vi hörs senare!

nikon d90 / sigma 150mm / iso 200 / f4 / 1/400sec / manuell fokus

Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Snygga bilder! Älskar färgerna! Och skärpedjupet såklart. Spännande med hemligt projekt också!



Svar. TACKTACKTACK

2011-04-06 @ 17:02:30 / URL: http://lindellottilia.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: