Våren är här nu!

Våren närmar sig mer och mer för varje dag nu! häften av all snö är redan borta och vår gårdsplan är helt snöfri! det blir översvämningar överallt nu denhär tiden, vilket inte alls är bra men det är häftigt att se åtminstone! idag har vädret varit helt underbart, med blå himmel solsken och kvittrande fåglar! då jag kom hem for jag direkt ut och tog massor med bilder, här under är en av dem.. nu ska jag äta & sen ut på fotopromenad vid villan! vi hörs senare med mer bilder ^^

nikon d90 / sigma 150mm / iso 200 / f4 / 1/500

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

SVAR: Haha okej! :)



Kram!



PS. Missa inte chansen att bli Dagens Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :)

http://caydens.blogg.se/2011/april/blog-of-the-day-3.html

2011-04-05 @ 17:04:06 / URL: http://caydens.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: