Back in Vasa.

Att få vara hemma i monäs igen kändes bra. vi badade bastu i fredags och hämtade en cykel åt robb i lördags.. sen firade vi villaavslutning vid villan hela familjen! bada balja och efteråt skjöt pojkarna raketer, jag och pappa fotade fyrverkerier och faktist så lyckades jag få några bra bilder, som jag visar då jag för över bilderna till datorn. hihi :)

idag sov vi ganska länge. åkte sen i skilda bilar mot vasa (slutar tidigt på fredagar). handla mat, skruva ihop skrivbordet o lade det på plats.. och det blev perfekt! just nu är jag själv i lägenheten. robb har farit till en kompis en stund, för att prata lite skit kanske? ;) nåja, vi får väl höras imorgon igen. nati nati ♥

Kommentarer
Postat av: ANTON

tack tack!! :D

2011-08-28 @ 22:00:00 / URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: mikaela ~ [fotoblogg]

sv; varse! :) tackar så mycket :>

2011-08-28 @ 22:19:06 / URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: