Jag hinner ju inte.. läs så förstår ni säkert!

Vill så gärna uppdatera här men jag hinner ju aldrig göra det. vet inte vad jag har sysslat med denhär veckan egentligen?? jag har iallafall suttit uppe ganska sent och redigerat bilder på kvällarna så något vettigt gör jag ju. och nu kommer helgen mot nu också och då brukar jag ju inte vara så flitig här heller, men vi får se! sen så flyttar vi ju till vasa nästa veckas helg så det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu, mycket känslor.. ska ju bli spännande att flytta ihop med min fästman, men också sorgligt att flytta hemifrån. men om jag skulle vara hemma så hade jag ju känt mig dum då robb varit ensam i vasa, så vet jag ju endå att här hemma är de ju inte ensamma iallafall :) måste ju tänka lite positivt endå, annars kommer jag väl mig aldrig iväg. säkert många där ute som känner igen sig i detta, jag tror inte jag är själv iallafall. men, vi hörs såfort jag har mer tid för bloggen igen. ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Casowa

Sv; Så lite så. (: Och jag vet faktiskt en person åtminstone som inte trivs i naturen, och det är min egen pappa. /;

Får nog skriva upp den på min "att göra innan jag dör"-lista, hehe, för utifrån dina bilder i inlägget här nedan, finns det inget annat val än att åka dit för min del. Jag vill se det och uppleva det jag med. (:

2011-08-11 @ 20:22:24 / URL: http://casowa.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Att flytta ihop med någon känns verkligen som ett stort steg. Men det går nog riktigt bra ska du se! :)

2011-08-12 @ 15:54:47 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: