Flygande dörrmattor.. ?


Jag började min dag ganska lungt, med att se på pippi långstrump.. haha! sen har jag varit utomhus nästan hela eftermiddagen. först sprang jag runt och jagade vår dörrmatta som blåst iväg (och det kan jag säga er var onödigt för nu är den borta igen). sen gick jag in i skogen för att testa nya macroobjektivet lite, så snart får ni se "de första naturbilderna"..

Stormigt här hos oss idag.. högvatten och blåsigt
Jag har också varit på utflykt med pappa och lillasyster idag. vi började med att åka till båthuset, sen for vi till villan.. och oj vad det var högt vatten där! och alla borde nog också förstå redan att det blåser och har blåst något fruktansvärt här omkring hela dagen! bryggan vid villan syntes inte ens, och badtunnan ligger inte värst bra till den heller just nu. det är ju förståss inte helt bra att det är såhär stormigt, men det är ju nog lite kul också. vet ni när jag varit med om detta senast? jo, aldrig.. vad jag nu minns.. i alla mina 20 år har jag nog aldrig sett att vattnet varit såhär högt som idag! iallafall, efter villabesöket åkte vi vidare till ett fint ställe i vexala, och där fotade jag bilderna här ovan. det gick varken att stå och fota eller använda stativ så jag fick så lov att lägga mig på marken, men vad gör man nu inte för att få lite bilder.. sen var vi även till klippan här i byn, tog lite bilder vid stranden och for hem igen. och eftersom strömmen också varit borta en bra stund här ikväll så har jag inte kunnat blogga. men nu har jag flera inlägg på gång så håll utkik! vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Fina bilder :)

2011-12-27 @ 17:51:13 / URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Anneli - A'la Foto

Superfina bilder med ljuvliga färger! :O)

2011-12-27 @ 20:22:09 / URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: rebecca ( F O T O )

riktigt fina bilder! Särskilt den första, helt magisk!

2011-12-28 @ 16:47:25 / URL: http://rrrebeccah.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: