Finklädd i min examenklänning, och ny bloggdesign..

Godmorgon! det är måndag och jag är tillbaks på bloggen igen. det var verkligen skönt med en liten paus från den, för jag hade faktist ingenting intressant att komma med i förra veckan. men nu mina kära läsare.. denhär veckan händer det flera roliga saker! nu idag är vi alla i skolan finklädda och ska ha självständighetsmiddag och lite annat program, sen får vi åka hem. ikväll kommer gänget till mitt på förfest, och sen drar vi ut på skoj. antagligen till ollis eller hullupullo. imorgon tisdag har vi ledigt så det blir väl en enda stor slappdag. mer skoj händer också denhär veckan men det berättar jag imorgon. jag har längtat så länge efter det, så se nu till att inte missa något. visst :)

Ny, vintrigare bloggdesign
Hoppas alla haft en bra helg, det har jag iallafall. tagit det lungt och varit ute bl.a! som jag lovade så skulle jag vara tillbaks med ny design och det är jag också, nästan samma fast vintrigare. den är ännu inte riktit klar men den får duga tills vidare. vad tycker ni?
OBS. det kommer att komma upp flera tidsinställda inlägg här idag så ni vet

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin omändring! :) Gör du na skillt på torsda? :)

2011-12-05 @ 10:19:28 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: