Mitt första inlägg!

Dethär är mitt absolut första inlägg här på blogg.se! jag har lämnat blogspot bakom mig för att börja ett nytt bloggliv här. Anledningen till att jag bytt blogg är att utrymmet för bilder är fullt på min andra blogg, och det passar ju inte så bra om man hade tänkt tanken att ha en fotoblogg!

Jag har massor kvar att göra med designen, och det kommer nog ta en stund förrän allt är på plats här så jag kan börja uppdatera normalt. jag är nämligen inget proffs på alla koder/krumelurer, tex. det jag redan gjort här så tog två dagar att göra. första dagen bestod av blod, svett och tårar blandat med massor av ilska osv. andra dagen (som var igår) så börja jag förstå mig lite på hur jag skulle göra och senare på kvällen (läs efter tolvslaget) var den största delen på plats! jag är inte helt nöjd än, men snart så :)

Om ni märker att något inte är på rätt plats här så säg till, jag behöver all hjälp jag kan få här! vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack för tipsi! :)

Om man vill ha nan tävling i samarbete me ett företag så ska man skick mail åt dem. He e ganska mang företag som kräver att man ska ha ett visst antal läsare/dag för att e ska lön se för dem, men vissa bryr int se i he na alls :) Så he e bara att skick ti olika företag o fråg om di e intressera av ett samarbete! Lycka till :)

2011-02-17 @ 15:09:54 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Sarah

Håller med om svårighetsgraden att trixa med koderna. Själv har jag suttit max 6-8h och det kan ha dröjt till kl. 3 på natten tills jag fått klar en design. Men vid det här laget så är jag ganska van eftersom jag har haft rätt så många designer.. haha :)

2011-02-17 @ 19:56:37 / URL: http://saharaaa.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: