Blåsig söndag

Godmorgon! hoppas alla har haft en en rolig helg! det har jag iallafall :) snart kommer vardagen emot och de flesta stiger upp och åker till sitt jobb.. men inte jag! såå skönt :D ikväll nångång far jag hem igen och imorgon far jag och lillasyster till vasa på lite shopping och så ska jag visa vår lägenhet åt henne. ska bli kul med shopping!

Har fler roliga saker inprickat denhär veckan också, bl.a så ska jag göra en ny design här och på torsdag ska jag på en fotografering med en kompis :) så det ska jag planera lite till också så det verkligen blir lyckade bilder :) inte såå ofta jag fotograferar porträtt, så det blir nog lite nervöst men också riktit spännande och roligt :)

Vi hörs senare ikväll

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj va fin bild! :)



Sv; Jaa, he låter bra!! O ja har två ljusa strandhattar; Ejn minder me blått band runt, o ejn liti stör. Ja kan ta mé båda! :)

2011-07-03 @ 11:02:14 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

låter ju bra det där! :D hoppas det går bra för dig. fiin bilddu har tagit. ha en bra dag

2011-07-04 @ 08:59:19 / URL: http://majjohansson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: