Det är mycket idag!

Har nyss kommit hem från jeppo och vedklyvningen.. dock var allt lite tyngre idag eftersom det var ganska varmt! men jag klagar inte :) skönt att arbeta med tunga saker i värmen också.. bara man har tillräckligt drickbart med!

Tog en kalldusch då jag kom hem, lackat naglarna har jag också gjort! nu ska jag lägga en uppfriskande ansiktsmask, o sen söka fram lite kläder och så far vi på kalas! min fästmans farmor fyller hela 95 år idag så grattis grattis :) så vi hörs mer senare ikväll då jag kommit hem! har lite filmtips på g, och så tänkte jag berätta lite om morgondagen. hej sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-07-06 @ 16:32:49 / URL: http://flizanlizan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: