Fredagsmys! avslutar dagen med en puss ♥

Hoppas alla fått ha en precis lika lugn och skön fredag som jag! hehe, fredagar måste man väl få ta det lungt? det
känns som om jag stressat ihjäl mig den senaste tiden, men nu känner jag mig lugn igen. min fredag började vid kl. 11
då jag steg upp, pigg och utvilad! sen har jag mest traskat runt i solen här hemma i trädgården, var till villan en stund
då robb kom hit, annars har jag inte gjort så mycket annat. vi kom nyss ur bastun, o så blir det väl läggdags snart..

Imorgon är det något som heter 'Monäsrodden' här inne i byn så då ska vi alla åka dit, och jag tänkte passa på och fotografera lite evenemang-bilder för första gången? ska bli kul tycker jag :) Jag berättar mer senare vad monäsrodden går ut på, bara så ni inte är helt borta sen då ni får se lite bilder från det. nu säger jag gonatt


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; För att armin såg så tjock ut, men ja tyckt annus om bildin så.

2011-07-31 @ 00:00:56 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hihi undrar vad det är! =)

Älskar alla bilder på din blogg! Så otroligt fina! :)

2011-07-31 @ 01:15:28 / URL: http://adaras.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: