Shopping!

Bilderna kunde ju nästan tala för sig själva men jag kan inte hålla tyst så.. som sagt var ju jag och lillasyster till Vasa nu idag och jag är mer än nöjd med mina köp! det gick också otroligt snabbt i vasa, vet inte hur, men iallafall här är då mina fina fynd! en ring från gina tricot (+ en topp jag inte orka fota), en underbart vacker ljusrosa långklänning från h&m & body scrub + spray som verkligen doftar ljuvligt. också ett par beiga kilklackar hitt jag inne på h&m! snygga och faktist bekväma på fötterna! sen en cardigan från vila och en blus från h&m! vad tycks? ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny - FOTO

fina foton :) ringen är skitfin!



sv: tack så mycket Linda! hehe hur kunde du veta det ;) men joo vi hade en underbar resa! :))

2011-07-04 @ 20:25:00 / URL: http://narstre.blogg.se/
Postat av: JENNIFERFOTON

Fina foton och fina kläder :))

2011-07-05 @ 13:10:17 / URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: