Ska bli så spännande !

Orkar inte med något häftigt inlägg mera ikväll så det får bli bara enkel och ren text! jag kom nyss hem faktist nu ska jag bara plocka i kameraväskan så jag inte glömmer något imorgon. sen ska jag lösa lite korsord och så blir det sovdags!

Imorgon ska jag alltså på porträttfotografering med min vän Sara! jag ser verkligen fram emot detta eftersom jag nästan aldrig fotar porträtt, så det ska bli spännande att se ifall jag blivit något bättre över att bara inspireras av andras porträtt? vi får hoppas att vädret blir bra imorgon och att alla blir glada och nöjda efteråt :)

Hela fotograferingen tror jag nog kommer ta någon timme, kanske två.. och efter det ska jag på gym med robb, så jag vet inte om jag hinner eller orkar uppdatera alls imorgon! men vi hörs då vi hörs. gonatt på er nu ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah Ek

Jag brukar va grymt excited jag också när jag får chansen att fotografera porträtt - det är inte allt för ofta det händer.

När jag hade chansen att fotografera två studenter i år så var jag helt upp i varv och planerade allt in i minsta detalj och förberedde mej otroligt mkt - studentfoto e ju lite annat än vanliga porträtt.. (:

Men det hjälper nog att se och inspireras av andras porträttfotograferingar, håller jag med om!



Lycka till imrn! :)

---

SV: Tack för kommentaren om Slovenien bilderna! (:

2011-07-06 @ 23:51:50 / URL: http://saharaaa.webblogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: okej dåe vet jag det :P

händer i morron då? :)

2011-07-07 @ 00:12:10 / URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: tack! :D jag har ingen aning :S

2011-07-07 @ 12:22:28 / URL: http://wallinphoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: