Har haft fullt upp idag.. / hemlighetsfull

Kom hem halv sju och åt lasagnette. såg att jag fått hem ett paket också, som jag visar er imorgon ;) jag for på promenad med pappa idag också, eller fotopromenad kan man väl säga! nu har jag massor med bilder att visa er, bara jag skulle ha tid för det. har egentligen inte mycket vettigt att säga så läs punkterna här under: 

idag har det varit en bra dag, kul med fotopromenader helt enkelt.
ska föra över bilder från kameran och börja redigera lite
efter det ska jag läsa nyaste veckans nu som jag köpte idag..
imorgon är jag ledig! då ska jag ta itu med lite viktiga saker (hemligt än, men ni lär nog få reda på det)

• vi hörs imorgon igen, med bilder, tips och vem vet.. kanske ^^ gonatt o sov sött ♥

Kommentarer
Postat av: ~ CHRISTIN - FOTO & VARDAG ~

Svar: Man tackar :)



KRamis

2011-03-30 @ 21:29:20 / URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så oerhört mycket! :)

2011-03-30 @ 23:24:19 / URL: http://www.detvarmindag.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: