Läsarfråga..



Jag fick en fråga av en läsare vad jag jobbar med, så tänkte svara på detta i ett skillt inlägg! det jag jobbar som är alltså köksvikarie. jobbar bl.a på skolor, dagisar, hälsovårdcentralen och allt sånt som hör till Nykarleby stad. just nu har jag varit vid hvc några dagar och ska vara det enda tills 11 april då jag ska vara tre veckor vid högstadieköket. som vikarie så jobbar man alltså inte varje dag och kanske inte heller fulla dagar hela tiden, men man jobbar ju där man behövs man behövs! vissa turer kan det vara jobb som är tre veckor långt och ibland bara tre dagar. jag tycker också det är bra att få vara på många olika ställen, för då vet man ju hur det går till. jag trivs med mitt jobb! fler frågor? kommentera!

Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Låter som ett intressant yrke =)



Svar. Åhhh! Du får gøra en recension om filmen efteråt!

2011-03-19 @ 10:53:40 / URL: http://lindellottilia.se
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Sv: Okej, då vet jag! :D

2011-03-19 @ 16:35:35 / URL: http://fotokusera.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: