Man tager vad man haver..

Igår när jag var på fotohumör och ville fota naturbilder, men eftersom det inte finns något grönt och skönt utomhus förutom granar och tallar så fotade jag inomhus i vårt blomrum istället. hitta en "ormbunksbuske" som var passligt till i solen! där fick jag åtminstone lite gröna sköna färger :) idag har jag också fotat, utomhus i dagens vackra väder. Nu sitter jag och blickar tillbaks hur otroligt många musik och- filmtips jag haft under mitt första år som jag bloggat. nu i april så har jag ju faktist bloggat ett år! jag har haft 81 filmtips och 155 musiktips! antalet blir mer och mer varje vecka också :) hihih ^^
Nikon D90 / Sigma 150 mm / MACRO

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Sv; Tack så mycket! :)

2011-03-15 @ 19:42:26 / URL: http://annnaiz.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: