Min söta syster ♥ #4

Efter en dag full av skoj sätter jag mig äntligen ner och vilar lite. jobbade 10.45-14.45 och när jag kom hem åkte jag iväg och fotade lite roliga moln på himlen! sen åt vi mat och så for jag med pappa till villan på promenad. vi plumsade runt i snön säkert en timme då vi kom på att vi går via skogen tillbaks och ja, men uppfriskande och välbehövligt var det! jag har också lite fina bilder att visa er från promenaden, men det får bli en annan dag!

Sakta men säkert kommer ni börja se lite nytt här på bloggen också, eftersom jag håller på med en ny design! har redan börjat lite smått och ska fortsätta nu om en liten stund. vi hörs då vi hörs och tills dess kan ni ju skriva en kommentar om bilderna ♥ vore jättesnällt av er allihopa om ni ville det!

Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket :D

2011-03-29 @ 21:05:55 / URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Två ursnygga bilder. Gillar andra bilden skarpt och även färgerna! (:

2011-03-29 @ 21:54:06 / URL: http://saharaaa.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: