After the rain

Jag bara älskar doften i naturen efter att det regnat. allt doftar så friskt då! jag gillar också hur grönt allt blir på bild efter att det regnat. jag gillar vattendropparna på gräsmattan, blommorna & bladen. dropparna glittrar så vackert av solen som tittar fram igen efter regnet. finns säkert fler saker jag gillar med "efter regnet", men detta är det bästa! ♥

Det känns nästan för bra att ha ledigt denhär veckan, det behöver jag! får göra sånt jag inte alls haft tid med, och hjälpa till med allt som vi behöver få gjort hemma! dessutom så ska jag ha födelsedagskalas på lördag så det blir en hel del bakning nu i veckan också. nu är det läggdags, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

vacker bild i svartvitt samt färg!



Skönt med ledighet.



Natti natti

2011-05-23 @ 22:57:18 / URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: