Nya skoooor :)

Idag har jag alltså varit i Vasa hela dagen! mamma skulle på ett "möte" så sålänge gick jag på en shoppingrunda! orkar inte ta bild på precis allt just nu, för ni lär säkert få se någon outfit nu i sommar! nåja, med mig hem kom

♥ två blusar, två toppar från gina tricot
♥ en söt ring från glitter, dit jag fick presentkort av min älskling som en present :)
♥ två coola simdräkter, två koftor i svart och vitt från h&m
♥ ett par leggings, ett par midjehöga shorts från jack & jones
♥ ett par skor med kilklack (andra bilden) från andiamo 49.90€
♥ skorna på första bilden hämta jag ut från posten idag, 12.95€ från nelly!

Kommentarer
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket! (:



Snygga skor!

2011-05-31 @ 21:33:36 / URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: