Underbara blåsippor ♥

Nu tänkte jag bjuda er på en extra stor bild för en gångs skull, bara för att min uppdatering inte är den bästa just nu! Jag har ingen bra anledning till det heller, jag vet bara att jag inte riktit orkat anstränga mig att komma på inlägg osv... för jag vill inte bara klotta hit något om sånt som jag själv verkligen inte tycker om att läsa eftersom det redan finns gott om sånt på andra bloggar..

Snart ska ni få se slutresultat av min hårfärg också, bara jag skull orka ta själva bilderna. iallafall, igår efter jobbet så var jag och robb till simhallen i jakobstad! sen åt vi mat vid korvgörans (mums) och så glass vid sia :) sen var jag en stund i kovjoki, och for sen hem! då jag kom hem från jobbet idag börja jag på med ett litet trädgårdsprojekt, visar en annan gång!

Nu sitter jag framför photoshop elements och redigerar raw-bilder. och om det inte börjar regna kanske jag far ut på en cykeltur eller promenad senare. vi hörs senare.. njut av denhär bilden sålänge:

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: