Visdomstand 2/4 ut!

Idag på min dag har jag först öppnat paket, sedan blev det ett besök till tandläkaren som drog ut ännu en visdomstand på mig, vilket betyder att jag just nu sitter här med väldigt sjuk käft! efter detta åkte jag till jakobstad för att hälsa på min söta kompis :) sen när jag kom hem åkte jag iväg till vasa med robb för att skriva på hyreskontrakt! äntligen...

Nu är jag trött och funderar faktist på att gå och lägga mig, redan! jag ska nämligen till vasa med mamma imorgon också på lite shopping ^^ före jag går å sova far jag ut en stund för lite frisk luft. min födelsedag har varit riktit bra :) så nu kan jag med leendet upp till öronen säga gonatt till er! vi hörs igen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Jaa, he sku va kul :D Ja har ganska fullt upp nu denhär närmast tidn, men ja kan hör åv me na tå ja vejt när e sku pass :)

2011-05-31 @ 09:57:42 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: