You don't even wanna know..

Om ni skulle se före-bilden av denhär skulle ni säkert, precis som jag tänka.. fy f*n vilken ful bakgrund! jag förstår inte hur jag ens fick bort allt skit! jag blev riktit nöjd med efter-redigeringen :) nu ska jag iallafall sitta framför PS elements en liten stund före jag ska se på: fyra bröllop och mamma byter bo, på tv. två bra program tycker jag!

Imorgon jobbar jag vid rummelbacken :) kl: 7:30-14:30! jag lockas av att efteråt köpa årets första glass i stan.. vi får se!! sen hade jag tänkt mig ut på en lenkki.. men detta imorgon, gonatt på er nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

17.30-14.30 är ganska lång tid att jobba kanske lite skriv fel ;)

2011-05-02 @ 19:27:03
Postat av: Caroline

Hej Linda.



Nu har jag en frågo som int alls rör bloggen din. Men Jag tänkt jag sku fråg hu de blev me din Dermaseta, har du använt den och vad tyckte du isf?

2011-05-02 @ 21:00:12

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: