Dagens fotoutflykt och annat babbel..

Imorse var jag så trött så jag steg upp först en kvarttimme före jag skulle cykla till skolan, hehe.. jag har alarm på 07:10 varje morgon och har varje dag denhär veckan tänkt stiga upp då också. ändå snoozar jag alltid fram till 07:30. imårse steg jag alltså upp 07:45 ;) men men, idag var vi iallafall på en liten fotoutflykt till bragegården, i vasa. det var skoj :) bilder därifrån kommer senare!

Efter skolan cykla jag hem och packade lite väskor och diskade. då robb kom så hem åt vi och körde vi iväg norrut. vi for först en sväng till monäs för att hämta min bil, och nu är vi i kovjoki. sen ikväll blir det fredagsmys med chips och idol. imorgon ska jag igen fota innebandy- match vid stjärnhallen, det ser jag faktist framemot :) nej nu ska jag sluta babbla. vi hörs lite senare ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: