igår och idag

Idag är det lördag, och en fin sådan! ska passa på att vara ute nu då solen tittar fram och kanske fota lite. jag hann inte alls med bloggen igår så därför tänkte jag skriva några rader nu istället. igår efter skolan åkte jag hem och plockade i väskorna, förde ut skräp och ordnade upp i lyan. jag la även fram två ljusstakar sådär passligt till helgen eftersom det är lillajul idag :) då robb kom hem från skolan åkte vi iväg hem till monäs en stund och böt några ord med mamma och pappa, sen for vi vidare hit till kovjoki där vi tillbringar helgen. igårkväll var vi på gym, och det var skönt! senare titta vi på idol och.. jag gillar inte alls att molly röstades ut :( hon var bäst! nåjaa, nu har jag färdigt babblat och ska söka mig ut i solen. vi hörs senare idag ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: