Nu har vi våra små killar hos oss ♥

Hoppas att alla haft en lika bra söndag som jag har haft. vaknade vid soluppgång imårse och gick nästan direkt ut för att ta några bilder. senare då robb for på innebandymatch så hämtade pappa mig från stan och så for vi hem till monäs. där var det pepparkaksdags. mums! o då jag kom till Vasa, och faktist ett snögigt vasa.. runt en fyra tiden så hämtade jag katterna :) har busat hela kvällen med dom, så nu ligger de och sover bredvid varandra. våra små killar ♥ imorgon ska jag försöka fota dem lite så jag kan visa till er. det gör jag vare sig ni vill eller ej. jamen, det var min söndag :) vi hörs imorgon eller senare ikväll!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: