Planer på att trycka min fotologo på tröjor..


Som rubriken lyder så har jag stora planer på att trycka min fotologo på tröjor, eftersom vi på textilslöjd har tillgång till sånt :) så ikväll efter att jag handlat, och lagat mat och ätit så tog jag min cykel som jag tänkte cykla omkull med in till stan för att inhandla två t-pajtor och en "huppari". på dessa plagg ska det alltså tryckas text på! nåja nu vet ni detta :) jättespännandeee..

Sen jag kom hem har jag bara latat mig och det tänkte jag göra resten av kvällen också, haha. så om någon vill ha tag på mig så finns jag på min soffa :) ha en fin måndagskväll allihopa så hörs vi imorgon!! och de har lovat snö imorgon, så då jag vaknar vill jag se snö, annars blir jag ledsen och besviken! någon mer än jag som vill ha snö NU?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, hoppas e kommer MASSA SNÖ :D

2011-11-14 @ 21:32:34 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: