Sålänge jag väntar..

Vi är tillbaks i Vasa nu igen, och eftersom det är julöppning här i Vasa idag så sitter jag för tillfället och väntar på att klockan ska bli 6. det ska nämligen vara fyrverkerier då vid torget och nu är det faktist så passligt att vår balkong är en perfekt plats att stå och fotografera detta från :) jag är redo och kameran är redo, så nu får de smälla på bäst de vill! men, sålänge jag väntar på detta tänkte jag berätta lite kort om min helg. om fredagen skrev jag redan, bastu och fredagsmys med idol. igår lördag steg vi upp tidigt. robb for och böt till vinterringar åt sin mamma och medans han var borta var jag och pappa ut på fotoäventyr. sen på kvällen kollade vi på film. idag har vi hela familjen firat min mommo som fyller 70 år idaggrattis! vi åt supergod mat vid norrvallas restaurang. jag måste ju också bara säga att det har varit så fint hela dagen med all rimfrost i träden och på marken, och här i vasa har vi SNÖ! wohoo :D efter fyrverkerierna ska jag redigera lite bilder och sen se på tv resten av kvällen. ha en fortsatt trevlig söndag allihopa, så hörs vi igen imorgon! gonatt.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

sv; åh, tack! :')

2011-11-20 @ 17:22:39 / URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: maria

det kan väl inte kallas snö det vi har i vasa?! snarare rimfrost här med... men snön kommer nog snart :)

2011-11-20 @ 18:32:06 / URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: maria

sv. nepp, har bara varit i sundom o i stan. men menade bara att snö känns det inte som än! inget illa ment alltså, bara att snö sku ja kalla d först när mängden på marken kan räknas i cm, liksom.

o foton på sara kommer nångång, har haft en hel massa annat för mig på senaste tiden som tagit min tid bort från bloggen, fotograferingen o sånt TYVÄRR! men det kommer nog :)

ps. är avundsjuk på er studio ni har i skolan!

2011-11-20 @ 19:36:23 / URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: