Studiofotografering med Sara #7

Ursäkta för dålig uppdatering idag, men först nu hinner jag sätta mig ner vid datorn. idag har jag tillbringat hela dagen i monäs med min familj, och speciellt med pappa eftersom det är farsdag idag :) så grattis igen till dig pappa ♥ jag, lillasyster och pappa var ute på en lång promenad på eftermiddagen, sen åt vi god kvällsmat och bara latade oss. och så gosa jag med katterna en stund ^^

Nu är vi iallafall tillbaks i Vasa igen och jag sitter för tillfället bara här och stirrar,men känner att det nog snart blir läggdags. är otroligt trött! före jag säger godnatt tänkte jag iallafall bjuda på ännu en till favorit från fotograferingen med Sara :) hoppas den gillas! vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Creadiem - svar

Tack så mycket :)

Jag har ett Sigma 50mm F2,8 dg som jag fotar med.. och är riktigt nöjd med det ^^,



Du har även jättefina bilder ! Jag kommer nog att kika in i din blogg lite då och då nu när jag vet om den ! :D

2011-11-14 @ 10:00:36 / URL: http://creadiem.papper.fi

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: