Svar på läsarfråga

Jenny ville veta lite om linjen/kursen jag går på vid efö i vasa, så jag tänkte att det är väl bäst med ett inlägg om detta då. så läs detta nu allesammans! nu börjar vi. alltså, linjen jag är på heter data-fotowebb. vi går igenom kameran och dess inställningar, o vi jobbar i ps varje dag, vi har företagskunskap, matematik, datakunskap i word, exel och powerpoint och så skriver vi datakörkort. vi far ofta på fotoutflykter !! vi har börjat fota mycket i den "nyuppbyggda" studion nu också. det som jag nyss nämnt här hör till denna linje så detta sysslar vi med på dagarna! sen så får man också välja andra "ämnen" bl.a körsång, textilslöjd, träslöjd, gitarrkurs för nybörjare, ryska, finska osv..

Om ni vill veta mera så gå in på efö:s hemsida! och här har ni en bild på mig och mina fina i studion :)

Kommentarer
Postat av: Jenny - FOTO

sv: aaahaa okej! :) låter intressant! tack för svaret sötis :))

2011-11-12 @ 01:56:27 / URL: http://narstre.blogg.se/
Postat av: Sarah Ek

Jag har övervägt att möjligen söka dit nästa år, istället för att fara ända till Karis. Dock e jag skeptisk till obligatoriska ämnet "Tro och Etik".

- Har ni många lektioner i det, eller? Och är det en ettårig utbildning?

2011-11-14 @ 18:12:56 / URL: http://eksarah.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: