Tre bilder och veckans händelser..

Hej! det har varit en lång skoldag, som alltid på tisdagar. men det har varit en bra dag iallafall. nu har jag nyss ätit och ska resten av daan bara ta det lungt. tänkte faktist ta och hoppa i badkaret riktit snart! först tänkte jag ta och berätta lite om vad som händer denhär veckan.. bara ifall om jag inte hinner uppdatera.. så att ni kan hålla koll på mig och mitt spännande liv ;) hehe..

Imorgon har jag först skola från 8.30-16.30 och sen blir det snabbt att äta något och sticka iväg igen. från 18.00-21.00 ska jag och minna vara vid botnia hallen där det ordnas "know how" mässa, en utbildningsmässa. och vi två ska vara där då imorgonkväll och representera vår linje på efö. mer än så vet jag inte om detta men.. bilder från detta kommer sen en annan dag!

På torsdag ska vi hela skolan till "know how" mässan bara för att titta, tror jag? sen hörni kära vänner har jag en par/familje- fotografering i studion tillsammans med Sara och hennes pojkvän + deras katter! det kommer bli riktit skoj! :) detta var då alla händelser denhär veckan, som jag vet om. vi hörs då vi hörs, och tills dess kan ni ju se över bilderna här under.. och slänga in en liten kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Tintin

sv; Tack :D

Behöver kanske inte ens säga att du fotar superbra?! :) För det vet du nog säkert redan...(:

2011-11-22 @ 18:51:57 / URL: http://phototintin.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: