Fototemat värme


Idag röstade vi fram månadens vinnare i fototemat värme. vi har varje månad ett tema som vi ska fota till i skolan.. och den första bilden här hade jag som en "deltagare". själv gillar jag den väldigt mycket. jag har inte vunnit en enda månadstävling i skolan än, men jag ska! min kära klasskompis Sofia har vunnit nu alla gånger, men vet ni vad? det är hon värd! om ni vill se mer av henne så hittar ni hennes blogg här.

Idag har det varit en helt vanlig måndag. skola, handla mat, göra mat.. har också busat med kissorna en lång stund, så nu ligger de bredvid varandra och sover. på tal om dem, så tänkte jag riktit snart visa lite bilder på busungarna här. så håll utkik :) vi hörs om en stund..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: