Har fullt upp hela dagen!

Godmorgon på er! sitter vid datorn i skolan just nu och ska strax börja första lektionen. har skola från 8.30-13.45 och sen resten av dagen har jag fullt upp. jag måste handla direkt efter skolan, 16.30 ska min klass till replot på "mörkerfotografering".. sen ännu efter det ska jag och mitt "gäng" ha tortillakväll hos mig. undrar bara hur jag ska orka med allt? nåja, bara jag handlar snabbt kanske jag hinner vila en liten stund emellan. det blir knappast mer uppdatering idag heller, men ni ska ha det så bra så hörs vi imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: ssandraess

SV: Tack så mycket! :D

2011-11-07 @ 11:03:53 / URL: http://ssandraess.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: