Ett mysigt träd nära vårt.. och en liten varning

Här har ni en fin bild på ett höstfärgglatt träd här nära oss. det jag egentligen skulle berätta så är att
jag har tänkt börja greja på med en ny design här snart så det kommer troligtvis vara mycket stökigt här ett tag.
jag tycker det börjar bli dags för lite annat här nu, fastän jag gillar den nuvarande designen väldigt mycket.
något nytt i bloggen är alltid bra. och att fajtas med html koder är ibland kul det också.. nåja, vi hörs då vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad bra att någon tycker det är kul med koder, jag och siffror är svurna fiender :P Tur att det finns snälla som gör designers åt en så man bara kan småpilla med header och text :P

2011-10-03 @ 19:32:09 / URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Ja jobbar ti 16, men kanski vi sku hind efter he? :) Om int e hindar bli fö mörkt förstås.. Men vi siktar på freda o så hörs vi närmari! :)

2011-10-03 @ 20:36:01 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: