Orkanen är nog här i vasa nu också..

Det bara öser ner regn här i Vasa just nu. tror nästan att orkanen katia är här. vattnet forsar nästan längs gatorna. mysigt! Cyklade hem i regnet idag också, vilket inte alls var kul. blä och suck! när ska det bli fint väder i vasa?

Lite information, just nu..
Just nu ser jag på house. ska också redigera lite bilder nu en stund. vi börjar 14:15 imorgon, så det blir sovmorgon för min del. ska passa på att dammsuga lite också. sen imorgonkväll far jag hem till monäs! :) torsdag-fredag ska vi nämligen på "läger" till klippan, som ju faktist är i monäs, ca 5-6 km från mitt. det ska bli riktit kul :) vi hörs senare  eller imorgon ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: