Fredagen den 13:e

Hej mulna dag! vi har fredagen den 13:e idag. jag brukar aldrig ha otur denna dag och tror inte det är något "speciellt" med just fredagen den 13:e.. fast vem vet? vad tror ni? iallafall, just nu är jag i skolan och jobbar i dreamweaver som vi började med idag. spännande! jag brukar ju egentligen åka hem på fredagarna och det ska jag också men först ska vi ju på finland-norge ishockeymatch. allt börjar kl 3, då både lejonen och sport-gänget kommer till torget. då ska vi dit. sen halv sju börjar matchen mellan fin-nor. efter matchen åker jag hem till monäs! det känns som att det blir en låång dag.. så jag vet inte om jag orkar uppdatera mer idag, så isåfall hörs vi igen imorgon. ha det fint :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: