Nytt i garderoben

Hej fina läsare! det har varit usel uppdatering här de senaste dagarna. jag har verkligen haft noll tid för bloggen.. men jag lovar att det kommer bli bättre. lite nytt i bloggdesignväg (vårigare) kanske livar upp min blogglust lite grann? såfort jag får tid över ska jag fixa om lite här. hade även varit trevligt med lite mer kommentarer nu som då.. det borde väl NI kunne fixa va? visa mig vad ni kan :)

Idag efter skolan hoppade jag i bilen och for till stenhaga på lite shopping. sen for jag också in till stan för att se om jag hittade mer där. allt slutade med att jag nu är fem klänningar rikare, tre par byxor rikare, även lite toppar! om ni undrar varifrån allt är så kan jag säga att allt (förutom de ljusa jeansen och vita spetsklänningen) är från H&M! svarta klänningen är bästa inköpet. världens bekvämaste!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh den vita spetsklänningen med rosett var jättefin! :)

2012-04-20 @ 20:04:18 / URL: http://lcfoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: