Skitväder!

Hej du regniga och mulna lördag. dethär vädret gör ju en verkligen deprimerad, speciellt igårkväll då det vällde ner ännu mer snö(slask) blä! vi får åtminstone hoppas att dethär regnet tar bort precis all snö som är kvar. jag vill verkligen börja se lite grönska här snart.

Idag blev det ganska tidig väckning. vi har hunnit med innebandy idag också, som inte gick riktit som vi ville.. och för tillfället sitter jag och fixar bilderna jag fotade idag, ska snart skicka iväg dem också. sen ikväll tänkte vi fara på bio och se battleship :) efter det får vi se vart vägen bär. antingen far vi hem eller mittiallt blir det netti och avslutning vid myso? hoppas alla får en bra lördagkväll, det ska jag iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Visst blir man trött på detta väder. Men idag glimtade solen förbi en stund här hemma. Kanske kan hoppas att det byter värme framöver.

2012-04-21 @ 17:44:46 / URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: maria

var du på battleship? me too! den var inte mitt första val, men efter att ha sett den så är jag glad att det blev den och inte project x :) häftigt värre!

2012-04-21 @ 20:54:46 / URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej! Tack så mycket, jag gillar också de där byxorna! Synd att du inte hittar din storlek... Här i Skellefteå har dom tagit in massor i butik..

2012-04-22 @ 09:44:56 / URL: http://fannyninas.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: