De senaste dagarna.. grattis till er som orkar läsa :)

Hej på er! uppdateringen har inte varit den allra bästa här de senasre dagarna. har helt enkelt haft fullt upp, med allt! men, lite ny info: senast jag skrev (i lördags) skulle jag ju på övning inför konserten. det gick bra och vi höll på till ca. halv nio. nästan direkt efteråt for jag och Tobias, efter en hel del körande på vägar med återvändsgränd och i heeelt fel sida av Vasa.. till en förfest där Sofia befann sig. där pratades det hejvillt om allt och så spelades det ölspel, vi var också med, med varsitt vattenglas i handen! (klapp på axeln!!) sen for vi till mäccen/donken vad ni nu vill kalla det på mat och väntade att de andra skulle anlända med taxin.. vilket tog en evighet? stod och köade till ollis i en kvart och bestämde oss till sist för att lämna de andra i stan och åka hem och sova! det var iallafall ett smart val eftersom söndagen skulle bli så "tung"!

Lät rent ut sagt som en kråka fylld med gröt i gapet på söndagmorgon. alltså hes.. sjöng glatt till min spotifylista tills rösten började "återhämta" sig. annars hade jag nog inte vågat visa mig över huvudtaget när vi skulle samlas halv två där konserten höll hus. första konserten hade vi kl. tre, fullsatt sal och allt gick bra (enligt mig åtminstone) sen hade vi matpaus/fritid och sen hade vi konsert nr. 2 kl. sju! det gick också bra! sen åkte jag hem till monäs. på måndagmorgon/igår började jag min morgon med att åka till stjärnhallen och se på innebandymatch. sen for jag hem igen, var ut med Piff och Puff, nördade vid datorn, fixade mig och sen mittiallt befann mamma, pappa och jag oss på dop i nykarleby! där var jag från 16.30-19.45 (ca). sen åkte jag och robb via mitt efter katterna och så for vi tillbaks till Vasa.

Idag i skolan har vi bl.a haft en som visat och pratat om bilder och sånt, jag har påbörjat stickningen av de blå bebissockorna och så har vi spelat biljard. skolan idag i ett nötskal! efter skolan for jag och handla mat. nu har jag och robb just ätit och ska alldeles strax hoppa i bilen och fara till plantagen och skåda alla fina växter.. typ? och så till motonet, såklart! sen tänkte jag redigera lite bilder från igår. Med detta inlägg ville jag alltså få sagt.. egentligen allt jag skrivit! och att det inom snar framtid kommer upp bilder från Vincent's dop. men vi börjar med lite egobilder på mig själv först.. ungefär såhär har jag alltså sett ut under påskhelgen.. skjortan hade jag på mig idag också, enkel och skön tycker jag :) vi hörs senare ikväll med lite dopbilder (och inte såhär lång text). grattis till er som orkade läsa allt

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Låter som en väldigt händelserik och trevlig helg! :) Ibland är det väldigt skönt att fara hem och sova istället för att gå ut och dansa på en lördagkväll, trots att man kanske har planerat in en utekväll.

2012-04-10 @ 18:20:51 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: