Outfit idag

Kan ju börja med att berätta vad jag haft för mig nu, i tisdags var jag på inflyttningsfest hos Sofias och det var superkul ♥ efteråt for vi nästan allihopa till Ollis från ungefär 00:00-03:30! som sagt, en superkul kväll & natt :) annars har jag som vanligt varit i skolan, kommit hem, ätit, tittat på film med tobias, myst med piff & puff, redigerat bilder osv.. det är väl typ det jag har pysslat med..

För tillfället sitter jag och lyssnar på musik och redigerar bilder, har också damsugit och lagt igång första maskinen med tvätt.. och två omgångar till blir det. intresseklubben, anteckna! nu har jag inget mer att berätta, men kom ihåg att jag har en TUMBLR blogg också, dit ska ni gå och kika om ni är nyfikna :) fredag imorgon, då sticker jag iväg till kovjoki över helgen.. ha det så bra så hörs vi då vi hörs ♥

Dagens outfit: byxor från gina tricot, t skjorta från gina tricot.. byxorna är nya favoriter!!!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: