Veckan som gått..

Det finns visst något som heter "att blogga" i den tid vi lever i nu, det hade jag ingen aning om :) hmm, jag har tydligen en blogg men ärligt talat har jag inte alls haft ork eller tid att skriva. så vad har jag gjort senast jag skrev? skola varje dag 08:20-16:15 (ungefär) och efter skolan har jag ätit mat, gosat med piff & puff.. och tiden som funnits kvar av dagen har jag tillbringat med min bäste vän som kommit tillbaks till stan, äntligen! det har varit bl.a nästan alltför långa promenader och sen har vi tittat på skräckfilm. trevligt! okej, nu ska det bli ändring här..

• Jag lovar att jag ska börja uppdatera oftare här igen, filmtipsa och musiktipsa och visa bilder och berätta allt spännande jag gör osv..
• Jag tänkte försöka hitta på någon annan design, iallafall nya bilder ska det bli!
• Ni ska berätta för mig vad ni vill läsa om/se här på bloggen, ni ska fråga massor med frågor som jag sen svara på.. NU !!

Och.. nu ska jag gå och lägga mig tillsammans med min kar som inte ska sova än för han tänker minsann se på film, haha! ♥ och hörni, imorgon är det ju villaavslutning också så då kommer jag befinna mig vid villan hela eftermiddagen och kvällen.. och natten :) ja, godnatt ♥
såhär kul tycker puff det är att vara Vasa-bo igen och inte behöva springa ute i leran och smutsa ner sin fina päls ;)

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :D
http://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

2012-08-25 @ 21:20:16 / URL: http://adaras.se
Postat av: Sophie "autophoto"

Sikken söt katt :)

2012-08-26 @ 15:00:08 / URL: http://autophoto.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: