Det senaste...

Hej! egentligen finns det inget intressant jag har att säga men tänkte ändå skriva några rader bara för att..  i söndags var jag alltså på julkoncert till kronoby. i vasa har vi mycket snö, och det yr ner mer just nu. mysigt, om ni frågar mig!
 
Sovmorgon, blev min start på dagen. skönt! sen har det varit en ganska slapp skoldag med lite matte och fysik och håltimme. då jag kom hem var det mycket på gång. bl.a två nya uttag hade kommit till i köket, hurraa! även hörnhyllan från ikea var ihop skruvad klart, som vi sen tillsammans skruva fast på badrumsväggen. också en tavla fick komma upp på väggen där. har också färgat mitt hår ikväll, som jag ännu inte riktit vet om jag vart nöjd med eller inte. färga tillbaks eller ej, det är frågan! resten av kvällen har gått åt att öva till matteprov som vi har imorgonbitti. SUCK! ska slöa framför datorn en stund, sen ska jag lägge mig i sängen och skriva brev! godnatt alla läsare ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: