Bilder från igår

Hej! tänkte börja inlägget med att klaga lite på vädret vi har idag (och hade igår), fy piip! det blåser, snöar och drivar igen alla vägar. jag önskade ju sol tills idag? men men.. denhär helgen har jag fotat hela två bilder utomhus, och dom ser ni här under. det var igår då solen tittade fram liiite och snön yrde omkring på åkern. idag yr det ännu mera. ändå så har jag och robb varit ute på en liten skoterutfärd med robbs gamla winha idag ^^ hehe. uppfriskande! nu ska vi ännu vara någon timme i kovjoki och sen far vi till monäs och bada bastu, se på sista avsnittet av "drakan" och sen fara tillbaks till Vasa igen. nu ska jag läsa lite bloggar, vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: M I N A B R U N - photography

sv ; tack så mycket ! :D

2012-02-19 @ 15:37:30 / URL: http://miinabrun.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: