Måste väl få gnälla om något jag också..

Hej! det är rent ut sagt äckligt väder idag! mulet, blåsigt och runt -3 grader. blä! är det sånthär väder såntdär folk önskar sig som gnäller på att det är för kallt? fy f*n säger jag bara! är det vinter så ska det väl vara vinterväder också, alltså åtminstone -25! finns det nåågon som håller med mig? man vill inte direkt vara ute och fota en sånhär dag heller.. det får vara vår då det är vår, men nu ska det vara vinter. punkt

Nåja. ska inte gnälla mer idag nu. jag och robb har iallafall varit och handlat, och ätit kvällsmat. ikväll blev det hemmagjorda hamburgare med franskisar :) nu ska jag redigera bilderna från i torsdags och sen ska jag hoppa i badkaret. vi hörs senare ♥

En dag som denhär är det nog bäst att det finns lite gott nära till hands. därför köpte vi hem lite godis att ha i vår godisskål på bordet :)

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg.

2012-02-06 @ 18:03:28 / URL: http://emmilyn.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Nu tå e har vari såhé kallt så har int nanting fungera i Kovjoki. I föusi så har e frusi så att skitin knappt har gajji att kör ut på vanligt vis, vilket har ledd till MASSA extra arbejt åt papp som har mejr än fullt upp från förr. O i husi har vattenedningan frusi, så he har int gaji att varken disk lr tvätt kläder. Int så kul att dusch i iskallt vatten helder.. Så he e noo absolut bäter på all vis nu tå he e liti varmari, även om e blåser!

2012-02-06 @ 20:12:12 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: