Skoldagen

Hej på er! det har varit en ganska lugn dag i skolan idag. vi har bl.a hållit på med powerpoint och så har vi påbörjat lite teori om hur man gör i mörkrum, och använder gamla filmkameror. spännande :) har för mig att vi har en där hemma som jag kanske.. kanske kan få ta med hit till vasa nu när vi ska börja med detta :) superspännande tycker jag! är det någon av er som testat på detta? jag har inte det kan jag säga.. 

Nu ska jag laga pizza, hemlagad pizza :) mums! sen tänkte jag och robb fara in till stan en sväng. kanske jag råkar trilla in på h&m också? ;) vem vet. uppdaterar mer ikväll så, vi hörs igen då :)

Kommentarer
Postat av: julia

tack så mycket du!:D

2012-02-09 @ 20:07:56 / URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: Sofia Törnqvist

Men tack så mycket :) Läste att ni pratat om mörkerum, vilket sammanträffande eftersom bilderna jag fotade idag även fotades med analogt som jag ska framkalla nästa vecka! Sjukt spännande.

2012-02-09 @ 21:42:10 / URL: http://strnqvists.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: