Torsdagskväll

Vi åkte ju in till stan efter att vi ätit för att köpa en ny skrivbordlampa som gick sönder för en tid sen, vi fick ta en ny lampa. dock gick den sönder efter att ha varit igång i fem minuter, jag fattar inte? aldrig mer en skrivbordslampa från clasohlson! punkt

Ikväll har jag också hunnit dammsuga och torka golvet här i lägenheten. just nu ser jag och robb en film, sen går jag och lägger mig! vi hörs igen imorgonkväll när vi kommit hem till monäs :) ha det så fint tills dess! godnatt ♥

Ikväll åt vi hemmagjord pizza, mums!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sv; Hahahaha, man kan noo va rooli tå man sover ;D

2012-02-10 @ 11:28:19 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: