Bilder från ikväll!

Vernissagen/Fotoutställningen ikväll gick riktit bra tycker jag. våra besökare var förhoppningsvis lika nöjda som vi, våra tilltugg gick nästan jämt ut och dessutom var det ju gott ;) hehe! på bordet fanns bl.a laxröra på malaxlimpa, tunnbrödsrulle m. skinkröra i, vaniljpannacotta med bär, kokosbollar och chips! samt saft och cider. skit för er som inte kom ^^ det har iallafall varit en bra kväll, och jag fick ju vara en stund med min mamma och pappa också så ♥ kul att ni kom, fast det är en ganska lång bit :)

Till fotoutställningen skulle vi välja ut fem bilder som vi ville ha med, vilket var svårt eftersom jag hade maasssor! men, de bilder jag valde ser ni på allra sista bilden. samt min outfit för kvällen som var mina midjehöga svarta byxor, med min beiga blus (som jag förstås klottade på det första jag gjorde) och så min nya svarta kavaj såklart! och så mina högskaftade-högklackade-vinter-fina-skor, jepp! faktist hade jag satt i mitt löshår också, bara för ikväll.. och lagt allt hår till ena sidan.

Nåjaa.. nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. först ska jag bara plocka i väskan och borsta tänderna. imorgon ska jag antagligen bli intervjuad från ÖP, vilket ska bli spännande :) sen imorgonkväll blir det en studiofotografering! En vän till Johan, en kickboxare ville ha lite bilder sååå.. spännande spännande :) jag ser framemot det iallafall. nu avslutar jag inlägget, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Ja mer snö får det absolut komma! Idag snöade det sådär fint när flingorna bara faller och flyger omkring lite.



Tack så mycket (;



Det ser sjukt gott ut det där, vad var det för fotoutställning?

2012-02-01 @ 21:03:48 / URL: http://strnqvists.blogg.se/
Postat av: Linn / Foto & Vardag

gud vad mysigt! Vad goda chokladbollarna såg ut!

2012-02-02 @ 10:34:19 / URL: http://vigoo.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Wow, JAG va med :D

2012-02-02 @ 12:48:20 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Felicia Johansson

Vad gott och fina bilder :)



Tack så jättemycket!

2012-02-03 @ 01:02:58 / URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: