Fastlagstisdagen, pulkaåkning, babbel..

Min tisdag började med att cykla till skolan med Maja i piskande snöyra och plusgrader vilket ledde till att man kom till skolan alldeles blöt. nåja, i skolan pysslade vi med indesign, pratade oss igenom textillektionen, efter maten for vi hela skolan till ruinerna för att åka pulka vilket slutade med snökrig i vårt lilla gäng ^^ vi hade iallafall tur med vädret, solen sken nämligen! dessutom har jag ätit två (inte bara en utan TVÅ) fastlagsbullar/semlor/fettisbulle bla bla bla. omnom nom så sött o gott ♥ för er som missat så är det alltså fastlagstisdag idag.

Detta har jag pysslat med ikväll..
Efter skolan tvättade jag två maskiner med kläder och hängt upp på tork, planerat till morgondagens fotografering och så har jag och robb varit in till stan en stund ikväll på jakt efter "underkläder" till sportlovet (hm, vaad ska vi göra då tror ni? ^^). nu är vi hemma igen, tittar på tv och sånt. nu ska jag faktist tidsinställa inlägg för hela nästa vecka (sportlovet) eftersom jag själv inte är hemma eller kommer ha tillgång till någon dator över huvudtaget. sen efter det är det sovdags, godnatt alla fina ♥ till sist en några månader gammal bild på mig

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Oj, nu blev ja otroligt nyfiken på va det kan va som ni har i planerna! :D

2012-02-21 @ 21:45:38 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: