En bra dag!

Hej! det har varit en ganska lugn skoldag idag. vi skulle ju och fota imorse, och vi for till fotostället men jag tog inte en enda bild! det var alldeles för mörkt då ännu så jag tappade helt gnistan att fota. annars har dagen varit helt bra! efter skolan for jag och maja in till stan, bl.a till h&m där vi båda fyndade lite på rea. visar mina fynd om en stund.. nu ikväll ska jag tvätta lite kläder, diska och sen bara vara! bilderna här under fotade jag i lägenheten igår. ena då jag kom hem från skolan och solen sken in så fint :) lampan på andra bilden fick vi av robbs mamma i julklapp och nu står den fint på sovrumsfönsterbrädan! vi hööörs om en stund..

Kommentarer
Postat av: Marinda Gadén :)

Svar: Tack! :) Jag har ändrat det på inläggsida i kodmallen :) Om du har Pc tryck " Ctrl + G" så kommer det upp en sök ruta sök på "kom ihåg mig" sedan där det står i kodmallen där ändrar du till t ex "Jag är en äggskalle " ;) Fråga om inte du förstod ;)

2012-01-10 @ 18:22:22 / URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, detsamma! :)

2012-01-10 @ 18:29:01 / URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Sv; Ja ska si va ja hittar fö kläder :) Ja orkar int ta mé na ombytes den här gangon, så ja ska lägg på me na enkelt bara som passar på all bilder. Ja vejt noo ungefär va ja ska ha :)



Ja fundera på hedé me sandlådon jag o.. Men om di skiter föri vi komber så tar int ja mé na, men annus hamnar ja noo att ta :) Men ja antar att int vi kan ha dem i studion så läng entå, fö ti sist blir di säkert hejlt vild o river hejla ställi ;p



Finns e nan vanli gammal trästol (helst vit) i skolan som vi sku kuna lån ti fotograferingen? Ja har jo så svårt att sita på golvi, så he sku säkert bli bäter resultat ba ja sku få sita på en stol o int böv ansträng me hejla tin o ha sjukt överallt ;)



Ska ja ta mé vår zebra-mönstrade "fårpäls"-matto? Sku kanske va snyggt att sita på (IFALL ja siter på golvi på nan bild) :)

2012-01-10 @ 19:10:54 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad mysigt det ser ut!:) Och jättesöt lampa!



Svar: Okej, tack för svaret!:) Och tusen tack för kommentaren!:D

2012-01-10 @ 21:21:44 / URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: