Gårdagens otursdag leder till nytt objektiv..

Hej på er! som jag nämnde i inlägget inatt så var det ju ordentliga minusgrader och rimfrost just då och jag skulle såå fara ut idag och fota frosten! sagt och gjort, det har jag gjort idag också :) vi steg upp vid halv tolv och jag hann knappt klä på mig så tog jag kameran i handen och gick ut. solen sken så fint och det var massor med frost överallt att fota :) jag och robb for ut på en kort uppfriskande promenad också. nu är det mörkt igen och vi sitter för tillfället och nördar framför datorerna. späännandee!

Otursdag leder till nytt objektiv..
Igår var det verkligen min otursdag och det kändes som om jag klantade mig precis hela tiden. jag skulle fota istappar vid villan och gissa om jag inte föll? ja, inte gjorde det något att jag föll men objektivet jag hade på kameran hittade också på att det skulle hoppa bort från kameran och falla. säger inte mer än att det hela ledde till att det blir nytt objektiv. satt och kollade lite idag men vet inte ännu vilket jag ska köpa. måste-diskutera-med-pappa-imorgon! och i samma veva är det väl bäst att klicka hem lite andra kameragrejor också, då man ändå håller på.. nåja! här här lite smakprov på frostbilder från idag, vi hörs igen senare!

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

fina bilder! vad änvände du för objektiv? :)

2012-01-07 @ 17:58:43 / URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv. Tack så mycket! :) De här bilderna tycker jag e så fina! Synd med objektivet...

2012-01-07 @ 18:03:06 / URL: http://emmabussphoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: