Måndagskväll

Nu är jag hemma igen, har badat och just ätit upp mitt "kvällsgott". nu ska jag plocka lite i garderoben, nörda lite framför datorn och sen gå och lägga mig. en sak som jag glömt säga är att vi imorgon ska få fota ett brudpar i studion också :) ska bli riktit intressant tycker jag. här under följer tre bilder som iallafall föklarar en del av min dag, och ni som sett vår garderob i tidigare bilder så ser en liten del av ändringen här under. nåjaa.. nu ska jag avrunda här, vi hörs då vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Eriksson

sv; jo jag kan tro att du hellre sku vilja de, men de går nog de som är 20+ i min klass också så det är egentligen inget man behöver tänka på (:

Men har du funderat på typ sverige elr nått då? Finns ju dendär fotografhögskolan i jeppis/nykarleby (?) men har hittat en skola i sthlm som jag tycker verkar intressant. Har ingen aning om hur man kommer in elr sånt, men länk ifall du vill kolla -> http://www.folkuniversitetet.se/fotoskolansthlm (:

2012-01-16 @ 21:31:01 / URL: http://erixonz.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: